The smart Trick of ماگ حرارتی That No One is Discussing

Wiki Article

ماگ دو جداره دارای دو لایه می باشد. جداره بیرونی لیوان معمولا داغ نمی شود و برای سرو نوشیدنی های گرم می توان به راحتی دستمان بگیریم.

ماگ حرارتی لاکی مدل هیتردار به همراه صفحه گرم کن از ۲۳۰,۳۶۰

ماگ های حرارتی نمونه ای از ماگ های سرامیکی هستند که سطح خارجی آنها به جوهری خاص آغشته می شود که با ریختن آب جوش در آن به تدریج رنگ بدنه ی آن تغییر کرده و یا طرح روی لیوان نمایان می شود و از آن به عنوان ماگ جادویی نیز نام برده می شود که می توان عکس های خانوادگی و شخصی را نیز بر روی بدنه ی آنها چاپ نمود.

از رایج‌ترین انواع ماگ حرارتی، ماگ ساده حرارتی هستش که همون لیوان جادویی سرامیکی دسته‌دار سیاهه و مایع داغ نقش و نگارش رو نشون میده.

هدیه: هدیه ای منحصر به فرد و کاربردی برای تولد، ولنتاین، روز مادر، روز پدر، یلدا، نوروز و سایر مناسبت ها

پس اگه مثل من که توی کل زندگیم خرید کادویی برای چالشی سخت بوده و هیچ‌وقت نمی‌دونستم برای کادو چی باید بخرم، بهتره که گزینه خرید ماگ حرارتی رو توی کادوهاتون اضافه کنین و بتونین افراد مهم زندگی‌تون رو خوشحال کنین.

اگر شما در حال مسافرت و پیکنیک هستید تراول ماگ برای شما بسیار مناسب خواهد بود با جستجوی تراول ماگ یا ماگ مسافرتی در بخش جستجو تکدو محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را خریداری نمائید.

برای خرید ماگ حرارتی میتوانید به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و انواع لیوان حرارتی را از نظر جنس ??????? ????? و قیمت مورد مقایسه و بررسی قرار دهید، سپس مدلی را انتخاب کنید که مناسب با نیاز و بودجه‌تان باشد.

واقعا کارتون عالیه کادو به بهترین شکل انجام شده بود بسته بندی عالی و چاپ و طراحی هم عالی عالی بودش

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

در ماگ های حرارتی با گذشت زمان پلاستیک روی بو و طعم نوشیدنی تاثیر می گذارد و در صورتی که مواد اولیه ماگ نامرغوب یا بازیافتی باشد امکان ترکیب با نوشیدنی و ایجاد مواد مضر برای سلامتی وجود دارد.

همچنین ماگ سفالی و سرامیکی مقاومت بیشتری در برابر ضربه نسبت به لیوان شیشه ای دارد.

جنس استیل از استحکام بیشتری نسبت به سرامیک برخوردار بوده و به همین دلیل ممکن است قیمت آن نیز بالاتر باشد.

از نظر جنس هم انواع ماگ حرارتی، معمولاً سرامیکی هستن. البته نه که نشه لیوان حرارتی رو از جنس‌های دیگه مثل شیشه درست کرد ولی سرامیک جدا از به‌صرفه بودن، تخلخل بیش‌تری از شیشه و استیل داره و همین باعث میشه تا قهوه یا چای شما زمان بیش‌تری گرم بمونه و هم بدنه لیوان گرمای کم‌تری به خودش بگیره.

Report this wiki page